♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 30 oktober 2007

Av Suss - 30 oktober 2007 22:15

Tjingeling !


Åkte upp till vårdcentralen, fick förresten skjuts upp av Miira så vi var där uppe redan tjugo i elva ! Fia & jag ugglade runt där en stund,

träffade en i grann-huset o tjöta lite..

Doktorn gav mig tabletter, så nu får vi hoppas att det onda i magen försvinner... Ajj ajj  ) :

Måste sluta oroa, stressa och börja äta regelbundet ! / :

Det är inte så lätt, faktiskt..


Sen mötte vi min barndomskompis Theresé och hennes mamma i A.centrum

Fikade på de där Liba caféet, som jag bara gått förbi...

Checka vi lite affäret och sen hängde Theresé med hem till mig med sin lille "Pellepung" c( : Så himla söt liten unge !


Vid fem-sex gick vi hem till mormor och sedan vidare ner till Alexandra.

Kalasade henne lite med morbror o dom dära ( :

Vi körde lite dansmatta, singstar & guitar hero.. Gö kul !

Vann över min morbror, o det är fett kul för han e så dålig förlorare! c( :


Förresten, mamma kom aldrig upp idag.. ) :

Blir faktiskt lite ledsen & besviken,

"den där" tar upp all din tid nu..

Vi finns fortfarande här!

Gaaah blir så arg.


Sofia e ute o "ränner" med pöjkarna, så jag sitter här alldeles alone.

Funderar på att bädda ner mig i sängen o fortsätta på den där boken jag började på för ett tag sedan när jag hade svårt för att somna c( :



' ibland blir jag frånvarande,

då tänker jag på saker som inte finns '


god natt /Susanne

Av Suss - 30 oktober 2007 09:11

* Grattis på 24 års dagen Alexandra! (min moster) 

Vi firade dig i Lördags men du ska allt få något litet "kapet" idag me c( :


-

Kunde jö inte skriva nåt igår !

Måste dom hålla på med servern hela tiiin !?


Var uppe vid nio igår och ringde vårdcentralen,

of course har dom ju akut-tidsbeställning klockan kvart i åtta !

Dom bad mig ringa imorgon istället.

Varför e oftast dom som ringer upp så himla otrevliga ?

Varför sitter dom i telefon när dom har ett sådant humör kan man ju undra.


Jobbade med Nilo, Alexandra hade visst tagit lite semester.

Hade jag helt glömt & förträngt !

Kom tillbaka snart, saknar dig på jobbet c( :

Köpte med mig tacos hem, som Fia & jag svullade i oss.

Ångrar dock idag att jag åt en massa vitlöks dressing. Heheh

Sen tog vi en sväng upp till moster o hälsade på..


Idag var det upp och hoppa igeen för att ringa vårdcentralen.

Idag var det en betydligt trevligare person som ringde ( :

Fick en tid klockan 11.2o

Attans att man fyllt 2o !, nu måste man ju f betala 22o spänn för ett läkarbesök. Tänk om jag inte ens har någon magkatarr då / :

Sen om man har det, måste man lösa ut dyra tabletter me.

Det är hur dyrt som helst att bli "vuxen".

Idag är jag iaf ledig från jobbet, som alla tisdagar..

Ska till vårdis dårå, sen ska jag möta upp Theresé en gammal barndomskompis som är här uppe och hälsar på.

Ska titta in hennes nästan alldeles nya bebis c( :

Sen ska vi kalasa lite hemma hos Alexandra,

morbror med familj kommer bland annat.

Mamma ska få sina "kapet" idag med, om hon kommer...


Nu tänkte jag nog ta mig en dusch gottfolk,

ha en bra dag /Susanne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards