♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Direktlänk till inlägg 30 oktober 2007

Hurra hurra hurra !

Av Suss - 30 oktober 2007 09:11

* Grattis på 24 års dagen Alexandra! (min moster) 

Vi firade dig i Lördags men du ska allt få något litet "kapet" idag me c( :


-

Kunde jö inte skriva nåt igår !

Måste dom hålla på med servern hela tiiin !?


Var uppe vid nio igår och ringde vårdcentralen,

of course har dom ju akut-tidsbeställning klockan kvart i åtta !

Dom bad mig ringa imorgon istället.

Varför e oftast dom som ringer upp så himla otrevliga ?

Varför sitter dom i telefon när dom har ett sådant humör kan man ju undra.


Jobbade med Nilo, Alexandra hade visst tagit lite semester.

Hade jag helt glömt & förträngt !

Kom tillbaka snart, saknar dig på jobbet c( :

Köpte med mig tacos hem, som Fia & jag svullade i oss.

Ångrar dock idag att jag åt en massa vitlöks dressing. Heheh

Sen tog vi en sväng upp till moster o hälsade på..


Idag var det upp och hoppa igeen för att ringa vårdcentralen.

Idag var det en betydligt trevligare person som ringde ( :

Fick en tid klockan 11.2o

Attans att man fyllt 2o !, nu måste man ju f betala 22o spänn för ett läkarbesök. Tänk om jag inte ens har någon magkatarr då / :

Sen om man har det, måste man lösa ut dyra tabletter me.

Det är hur dyrt som helst att bli "vuxen".

Idag är jag iaf ledig från jobbet, som alla tisdagar..

Ska till vårdis dårå, sen ska jag möta upp Theresé en gammal barndomskompis som är här uppe och hälsar på.

Ska titta in hennes nästan alldeles nya bebis c( :

Sen ska vi kalasa lite hemma hos Alexandra,

morbror med familj kommer bland annat.

Mamma ska få sina "kapet" idag med, om hon kommer...


Nu tänkte jag nog ta mig en dusch gottfolk,

ha en bra dag /Susanne<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Suss - 9 december 2014 07:55

Nu har jag inte skrivit nåt på flera månader. Förr älskade jag att skriva av mig men jag verkar ha tappat det. I Augusti började lilleman på dagis. Strax efter sin 1års dag. Dock inte på heltid :) Jag fick nytt jobb på bemanningsföretaget Sto...

Av Suss - 22 juni 2014 10:09

Det gick inge bra att börja blogga igen? Det är nog inte min grej.. Det är fullt ös nu för tiden. Jesper har utvecklats som bara den. Han går! Vid 8 månader gick han ett par steg första gångerna. Sen har han haft en paus och vid 10 månader går...

Av Suss - 15 april 2014 23:12

I söndags flyttade vi klart allt till den nya lägenheten. Så sen dess har vi sovit här. Trodde vi flyttade till större men de är inte alls svårt att fylla upp skåp & lådor. Svårt att bestämma hur man vill ha allt också.. Imorgon kommer den ny...

Av Suss - 23 mars 2014 13:43

Hallo!   Hade tänkt att börja skriva av mig lite då och då igen.Tanken med bloggen är mest att familj & släkt skall få ta del av våran vardag med lilla Jesper. Därför är bloggen nu mera lösenords skyddad. Tänkte börjat om från början med en n...

Av Suss - 6 oktober 2013 07:34


Oh jag har glömt att berätta nåt! Den 11/8 fick vi en liten son :) Världens finaste...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards