♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 12 oktober 2007

Av Suss - 12 oktober 2007 13:55

..till mammis & syrrorna ikväll efter jobbet.

viktoria har min resväska faaaaen,

fick ta en bag med musse pigg på ! : O

värsta porrigt änna. allt får plats iaf : P


började att göra mat som ja skulle ta me till jobbet,

då ringer moster o säger att hon har en halv kyckling rulle som jag kan få ta sen.. åååååååååååh.. slängde potatisarna, hade inte hunnit längre med maten. några potatisar gör inte så mycket om man slänger (a)...


stresspackat precis, ska snart gå ner till jobbet igen. suck


ha de gott, kommer nog skriva när ja e hos mammis..

om ja orkar c( :


puss haj /S

Av Suss - 12 oktober 2007 11:30

Tjingeling pling.


Varit vaken sedan klockan sju!

Började jobba kl o8.15 - 11.oo.. soft.

Men börjar jobba sen igen kl 15.oo - 2o:oo! : /


Sov som en prinsessa i natt med,

tycker om min nya säng ( :

Saknar bara en viss person bredvid mig $ :


Igår kväll rusade jag ner till glassbilen för att Äntligen köpa min favorit glass "smack" med choklad smak. Vilken besvikelse det blev ) :

Dom har för det första gjort dom hälften så stora,

sen har dom inte lagt cola såsen inuti lika dant som på dom gamla.

Inte nog med att jag har fått vänta på dom hur länge som helst, för att dom varit slut. Så har dom smyg ändrat dom ! Morr

Tror ni jag blev ledsen i ögat eller ?!  ] ' :

BESVIKELSE !


Skulle tvättat kl 21.oo igår, men jag struntade i det.

Tycker inte om att gå ner till tvättstugan alldeles ensam, så sent..

Man vet ju aldrig om det kommer någon och rövar bort en c( :

Fick i alla fall plockat upp lite och rensat tvätten i olika påsar.


Hade fått ett okänt sms förut när jag slutade jobba,

visade sig vara mitt ex. Ehrum

Har för mig att vi sa upp kontakten ?

Man vet inte vad man har förrens man förlorat det.

Svin.


Tänker på geourges hela tiiiin,<3

" I can´t hjelp it.. "   $ :


Tror jag ska diska upp den lilla disken nu och sedan gö lite mat.

Promenera upp till mormor o vara lite sällis<3


Puss&kram /Susanne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards