♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 19 oktober 2007

Av Suss - 19 oktober 2007 20:45

Första timmen på jobbet började med katastrof..

Det blinkade till i alla lampor, sen funkade inte vågen i kassan ! MORR

Kön växte och vi fick ingen ordning på skiten.

Griniga kunder är inte skoj! : /

Till slut fick Alexandra ta andra kassan me folk som inte skulle handla något som skulle vägas, jag fick starta om kassan som tog iaf 5minuter. GAAH

Chefen bara sticker utan att säga nåt och där står vi som 2 idioter.

När Kenneth ringde chefen så sa han ba att han inte hade tid för han körde bil och att han skulle ringa om fem minuter.

Men vafaen hjälper det oss när vi står där och inte får nåt att funka.

Efter att jag startat om kassan funkade det, iaf 2 kunder.

Alexandra startade om den andra kassan, så hängde sig min igen!

Fast bara under tiden som den andra starta om sig, fattar ni. Morrrr

Varken Alexandra eller jag hade ork med sånt här strul idag..

Så typiskt också att det ska hända när Vi jobbar !

Nu är iaf dagen över, äntligen.


Nu ska jag strax gå över till mostes med dip, morötter & gurka c(:

Umgås lite me "gamlingarna" ( ; hö hö



» tänker på dig i smyg


Puss&Kram /Susanne<3

Av Suss - 19 oktober 2007 12:57

Åååh va jag älskar min säng,

den e bäst! : D

Sover som en prinsessa nu för tin,

bortsett från mina knasiga drömmmar.

Men dom kommer jag nog aldrig ifrån : /


Ska gå till jobbet om ett tag.

Inga-Lust är hos mig och hälsar på, igen.  Hmm

Ska jobba hela j helgen me, buhäääe vill inte.


Idag är mamma & syrrorna på rättegång.

Undra hur det går ?


Nu kom pappa, hörs senare.

Byebye /S

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards