♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 31 oktober 2007

Av Suss - 31 oktober 2007 21:41

Mamma kom hit i förmiddags.

Körde mig till Willy´s för att handla hem massa mat.

Nu lär jag inte svälta ! c( :


Sen hann jag inte så mycket mer än att slänga in allt i frysen/kylen och sen fixa lite pytt i panna så var det dags att gå till jobbet..


När jag kom hem hade Fiia-lotta lagat spagetti & köttfärsås.

Jätte gott ! Tack så mycket, du e så gulli ( :


Har haft jätte ont i magen till & från idag.

Mer än innan !

Det kommer en stund efter att jag ätit,

o så blir jag gö hungrig igeen / :


Imorgon ska Fiia åka med Alexandra, Evelina & mormor till småland,

över dagen bara.

Funderar på att gå upp samma tid som Fia och åka till gymmet.

Jag SKA göra de.


-

Har glömt att berätta en grej som hände igår !

Det var en j gubbe som svor, spotta o höll på emot mig o syrran igår när vi väntade på bussen utanför vårdcentralen !

Såklart klev han på samma buss !

Först satte han sig längst bak, men efter en stund kom han fram till oss, stirrade och började mumla någonting. Vi blev skit skrajja för han verkade ju inte klok i hövvet ! Stank sprit o såg allmänt elak ut ! Uscha mej..

Varför händer sånt konstigt mig jämt ?!

-


Nu orkar jag inte sitta här mer,

godbajs /Susanne

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards