♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 18 oktober 2007

...

Av Suss - 18 oktober 2007 22:20

Vi möttes i en vacker dröm..

Vi skratta och log..

Men så vaknade du upp..

Och jag blev ensam kvar i en dröm..


<3

Av Suss - 18 oktober 2007 21:44

Pappa messa vid åtta imorse, jag vaknade och messa tillbaka.

Han kom hit en stund senare, jag var hur trött som helst!

Orkade nätt & jämt öppna ögonen.

Jag skulle ju sova ända till nio så kommer gubben o väcker maj. morr

Gick upp efter att pappa gått igen, kunde inte somna om den lilla stunden som var kvar tills nio för snubbarna på utsidan som tvättar väggarna väsnades.


Strax innan tio gick jag upp till moster.

Följde med och lämnade Evelina på dagis.

Träffade min fd spinning instruktör, hon är även pedagog nånting : P

Sen gick vi hem till mormor en stund.

Vid halv elva åkte vi till A.Centrum och köpte de största roserna som fanns i blomster affären.. Jätte vackra.

Vid kyrkan var det hur mycket folk som helst.

Fick tårar i ögonen när jag såg flaggan utanför kyrkan på halvstång.

Detta var en av de jobbigaste dagarna i mitt liv.

Att ta farväl av en vän som var så ung och hade så mycket kvar i livet att göra.

Det är så många som saknar dig Peter,

och vi alla undrar varför (?)

Varför och hur kunde det bli som det blev... : (

Dom hade lagt svenska flaggan ovanpå kistan,

och runt omkring låg det massor med blommor...

Hur fint som helst..


Träffade några av dom andra barndoms kompisarna,

en av dom har barn! : O jisses.

Kul att se er allihop, synd bara att det var under dessa omständigheterna.


Grät så mycket under bergravningen att jag kände mig alldeles matt & helt slut. Ville bara sova.

Men var tvungen att gå till jobbet klockan tre.. : (

Kämpat mig igenom hela dagen, känns det som.

Känt mig frånvarande o jätte skum..


Nu är dagen snart slut,

kommer alltid att minnas denna dag.

Hoppas att du sover gott nu Peter,

alla tänker på dig ( f  )



Ska stax stänga av datorn och glo på tv en stund,

är så trött..

Sen e det bed time !

Natti natt /Susanne<3


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards