♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 4 oktober 2007

Av Suss - 4 oktober 2007 10:43

Somnade som en stock när jag hade krupit ner under täcket.

Det var inte så farligt att sova ensam igen, som ja trodde.

Lite läskigt kändes det väl när jag släckte lampan men jag somnade ju iaf :)


Vaknade kvart i nio, som att en väckarklocka väckt mig.

( bara för jag visste att mamma & syrrorna skulle komma tidigt och lämnade av bland annat min "hångelsoffa" ;) och lite annat. )

Nu sitter jag här, tyckte det kändes onödigt att lägga mig igen när jag ändå gått upp.. Funderar på att ladda i lite musik i mobilen och ta en kylig promenad. Det var värst vad kallt & friskt väder det blivit ute fort..

Skogen som man ser utanför mig skiftar i grönt,ljusgrönt,oranget & gult.

Nu tar det nog inte lång tid förrens alla löv har fallit av träden.

 Hösten är rätt mysig men jag föredrar ändå sommaren.

Vintern bävar jag för, vill inte ha någon snö som blir äcklig slask. Bleeh


Gaaaaaaaah blir tokig, någon håller på att fixa i någon lägenhet i närheten av min, låter som att dom sågar & borrar eller nåt.

Pang bom tjong bank, hela j tiden!

Värsta som finns när dom fixar me sånt på morgonen när man nyligen vaknat.


Det är en tjej som kommer varje morgon, tittar & gråter här utanför.

Stackare ( f  ) Hon måste stått honom väldigt nära.

Kanske var det en flickvän ?


Igår kväll var det fullt med folk fram tills sent på natten tror jag.

Tyckte jag hörde folk mumla utanför..

Folk har gjort jätte fint, massor med blommor & ljus.

Dom har även satt ett kort på kille som gått bort..

Vila i frid ( f )


Snart kommer pappa & hälsar på en sväng.

Tror jag ska hoppa in i duschen så de e klart,

så jag kan fixa ordning mig för jobbet sen...



Ha de gott folks,

pussar & kramar /Susanne <3



P.s Struntar i den kyliga promenaden :p

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards